Garantie
Garantie mogelijkheden bij Hismith Europe
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wij verlenen 1 jaar fabrieksgarantie op het product, vanaf de aanschafdatum. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Binnen deze garantie periode zullen wij alle gebreken aan het product, ontstaan door fouten in materialen en/of vakmanschap repareren en/of vervangen. Deze garantie strekt zich uit tot alle landen waar het apparaat wordt geleverd. De garantie dekt niet: schade als gevolg van onjuist gebruik, normale slijtage of defecten die een verwaarloosbaar effect hebben op het gebruik, bediening of waarde van het apparaat. De garantie op dit product vervalt als een ander persoon dan Hismith reparaties uitvoert aan het product.
Vertoond het product een mankement bij ontvangst? Of werkt het opeens niet meer naar behoren. Stuur het product niet terug zonder eerst contact met ons opgenomen te hebben. Wij kunnen je voorzien van een verzendlabel tegen een gereduceerd tarief. Je kunt ons bereiken via e-mail [email protected] of via de Live Chat functie binnen de webshop(s). Vervolgens ontvangt je van ons een retournummer (RMA #) samen met het juiste adres om de artikelen terug te sturen. Mocht je een geslaagd beroep doen op garantie, dan komen alle kosten (dus ook de verzendkosten) voor onze rekening.